Przejdź do głównej zawartości

O blogu

Jestem amatorem, jeśli chodzi o motocykle, mechanikę itp., tak więc materiały przedstawione na blogu będą miały amatorski poziom. Nie będą tutaj umieszczane profesjonalne poradniki dotyczące K125, a raczej moje przygody i doświadczenia, luźne opisy.

Zdjęcia na bloga, wykonuję klasycznym i zabytkowym japońcem - Konica Minolta DiMAGE Z10.

Do poprawnego wyświetlania bloga, wymagana jest obsługa JavaScript w przeglądarce.

W razie jakichkolwiek problemów z wyświetlaniem czegokolwiek, proszę o wiadomość.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Romet K125. Przebieg 50 km. Pierwsza wymiana oleju.

Po przeczytaniu wielu poradników dotyczących docierania, postanowiłem zrobić wczesną wymianę oleju. Wg książki serwisowej po 500 km, natomiast u mnie 50 km (z czego 46 km moje) i zmiana oleju. To nie zaszkodzi, świeży i czysty olej na pewno między innymi usprawni proces docierania. Wg wielu ludzi, te pierwsze kilkadziesiąt kilometrów powoduje znaczne zanieczyszczenie oleju efektem docierania, więc po prostu warto go jak najszybciej zmienić.

Romet K125. Osłony, schowki, kanapa, instalacja, akumulator.

Dzisiaj wyciągnąłem akumulator, w celu schowania go w jakimś cieplejszym miejscu. Zdemontowałem również kanapę, aby zobaczyć jak wygląda część instalacji elektrycznej. Sprawdziłem również dostępne schowki. Przy okazji sorry za "jakość" zdjęć, niestety używanie lampy jak wiadomo uwidacznia najmniejszy brud, odciski palców itd.

Kufer Awina AW9001 24l.

Jeżdżę z plecakiem i dla mnie osobiście jest to katorga, szczególnie na rowerze. Wożenie kilku kilogramów na plecach nie jest przyjemne, dlatego postanowiłem zakupić kufry, do roweru jak i motocykla. Na rower wybrałem 19-litrowy, natomiast na motocykl 24-litrowy.